Politica de returnare
Condiții generale pentru returul produselor vândute de Modern Deco Design SRL prin www.urbanin.ro:
- Intenția de returnare a unor produse (se pot returna unul, mai multe sau toate produsele dintr-o comandă) se comunică furnizorului Modern Deco Design prin adresa email retur@urbanin.ro , în termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului, indicând:
- numărul Comenzii;
- data achiziției;
- contul IBAN pentru returnarea plății;
- numele titularului cont bancar.
- Pentru acceptarea cererii de retur, este necesar să fie îndeplinite cumulativ următoarele condiții:
- bunurile sunt în ambalajul original și complete;
- au sigiile de protecție intacte, nu sunt deteriorate, nu prezinta semne de uzura/montaj;
- este neîndoielnic faptul că Bunurile care sunt destinate unei utilizări unice, nu au fost utilizate.
- Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură, zgârieturi, ciobiri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
- Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.
- Dacă produsele de returnat au fost însoțite de eventuale cadouri, trebuie returnate și acestea.
- Nu acceptăm returul următoarelor produse: becuri.
- Costurile de transport pentru returul parțial/total al unei comenzi sunt suportate de client.
Pașii de urmat:
- Transmiterea unei notificări la adresa retur@urbanin.ro .
- Reprezentantul Modern Deco Design vă va transmite prin email confirmarea procesării cererii de retur. Costurile de transport pentru retur fiind suportate de către client, puteți apela la orice firmă de curierat care operează în România.
- Pregătiți coletul, cu toate accesoriile, documentele și ambalajele interioare necesare pentru transportul în siguranță al produselor (așa cum l-ați primit) și îl predați curierului.
- Situațiile posibile sunt:
- La verificare se constată că produsele sunt conforme (noi, fără defecțiuni, însoțite de documentele necesare); se restituie contravaloarea produselor, mai puțin costul de transport pentru retur. Rambursarea banilor se face în termenul de 14 zile lucrătoare de la acceptarea returului de către Modern Deco Design.
- La verificare se constată că produsele au defecțiuni/ sunt incomplete/ sunt alte produse decât cele din notificare /alte situații. În aceste cazuri vei fi contactat, telefonic sau prin e-mail, de reprezentantul Modern Deco Design pentru soluționare. În aceste situații (cu excepția cazului în care trimiți ulterior accesoriile/produsele omise), returul va fi refuzat și ai posibilitatea să optezi pentru expedierea coletului la adresa indicată de tine (contra cost) sau pentru renunțarea la produsele respective (dacă se încadrează ca deșeuri).
Consecințele returnării
- Daca alegi sa returnezi produsele, vom rambursa în termen de 14 zile lucrătoare de la acceptarea returului, contravaloarea produselor conforme, recepționate pe baza notificarii transmise la adresa retur@urbanin.ro , completat și transmis în termenul de 14 zile calendaristice (de la primirea coletului de către cumpărător). Pentru comenzile plătite cu cardul, suma va fi returnată pe același card utilizat la tranzacționare.
- În cazul în care ne expediezi produsele, te informăm că va trebui să suporți costul returnării acestora.
- În cazul returnării, clientul este responsabil pentru orice diminuare a valorii produselor rezultată din manipularea acestora.
- În situația în care în prețul tranzacției sunt incluse servicii pe care le-ai utilizat (ex: card cadou, voucher cadou), prețul tranzacției va fi ajustat corespunzător, fiind reținută de către noi valoarea serviciilor utilizate.
- În cazul în care ai plătit o comandă cu un voucher, discountul (egal cu valoarea voucherului) se împarte între produsele din comandă, direct proporţional cu valoarea fiecăruia. În cazul returului unei astfel de comenzi, se va putea reutiliza soldul rezultat ca urmare a stornarii, nu se va rambursa soldul.
Anularea unei comenzi
Dacă dorești să renunți la o comandă, poți anula gratuit, în termen de 24 de ore de la primirea e-mailului prin care confirmăm înregistrarea comenzii. După anularea unei tranzacții prin card, banca emitentă va debloca suma blocată în contul clientului în termen de 1-30 de zile, în funcție de politica acesteia.
Din momentul în care comanda este predată curierului, renunțarea la produse se realizează pe circuitul descris la procedura de returnare.